نکات اصولی در مدیریت شبکه های مجازی

۴۴۶ بازديد
مدیریت شبکه های مجازی(Social Media Management)

مدیریت تبلیغات دیجیتال که اخیراً در زمینه تبلیغات و بازاریابی رواج یافته، به معنای تلاش برای دستیابی به مخاطب هدف با استفاده از ابزار رسانه آنلاین هس.
با تبلیغات دیجیتال، گزینه های خدماتی با کیفیت بالاتر، متفاوت و سریع تری به موسسات یا افراد ارائه میشه. 
مدیریت تبلیغات یه فرآیند مدیریتی برنامه ریزی شده هس که برای نظارت و کنترل فعالیت های تبلیغاتی مختلف با یه برنامه هدفمند برای برقراری ارتباط با بازار هدف یه شرکت طراحی شده و در نهایت برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مصرف کننده طراحی شده.
انواع تبلیغات آنلاین و فرمت های آن
تبلیغات آنلاین نوعی بازاریابی هس که از اینترنت برای ارسال پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کنه. انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود داره، مانند تبلیغات ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات متنی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی.
در اینجا به برخی از اونا با جزئیات بیشتری نگاه می کنیم:
تبلیغات گرافیکی: این نوع تبلیغات آنلاین بر روی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل قرار می گیره. این می تونه به صورت بنر، فیلم یا اینفوگرافیک باشه.
تبلیغات متنی: این تبلیغات حاوی عنوان، توضیحات متنی هس و برای نمایش در موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ استفاده میشه.
تبلیغات جستجو: اینا تبلیغاتی هستن که وقتی کاربر چیزی و در موتور جستجو سرچ می کنه ظاهر می شه.
تبلیغات رسانه های اجتماعی: ایها تبلیغاتی هستن که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ظاهر میشن.
تبلیغات ایمیل: اینا تبلیغاتی هستن که به صندوق ورودی ایمیل افراد ارسال میشن.
تبلیغات ویدیویی: اینا تبلیغات کوتاهی هستن که به دنبال ایجاد نزدیکی با مشتریان و افزایش تعامل هستن.
برخی از رایج ترین فرمت های تبلیغاتی مانند:
بنر: قالبی به شکل تصویر که در اون کمپین های برند تبلیغ میشه. در یه مکان استراتژیک در وب سایت قرار می گیره تا توجه مصرف کننده و به خود جلب بکنه. اندازه های استاندارد 234×60 و 234×90 پیکسل هستن.
Superbanner یا Megabanner: نسخه بزرگ یه بنر با سایزهای 90×728 و 900×90 هس. توجه بیشتری و به خود جلب می کنه زیرا از بخش بزرگی از یه صفحه وب استفاده می کنه.
پاپ آپ: مطمئناً، بسیاری از ما این قالب و تجربه کردیم—این یه پنجره پاپ‌آپ هس که درست زمانی که یه صفحه وب بارگذاری می‌شه ظاهر میشه. اگرچه گاهی اوقات برای کاربران آزاردهنده هس، اما راه آسون‌تری برای گرفتن اطلاعات مشتری هس.
 Skyscraper: بنرهای تبلیغاتی هستن که در کناره های صفحات وب سایت قرار می گیرن و معمولاً عمودی هستن.
Robapages: معمولاً در کناره های وب سایت ها به شکل مربع قرار می گیرن.
استراتژی های تبلیغات 
  • مشتریان خودتون و بشناسین برای ایجاد یه کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خودتون و بشناسین.
  • اهداف خودتون و مشخص کنین قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماس.
  • رسانه خودتون و انتخاب کنین.
  • استراتژی تبلیغاتی خودتون و انتخاب کنین.
  • اجرای آزمایشی و عملی کنین.
برای ایجاد یه کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خودتون و بشناسین. به احتمال زیاد، این شامل شناخت پایگاه مشتریان فعلی شماس.
اینجوری بهش فکر کن مشتریان بالقوه شما احتمالاً بسیار شبیه مشتریان فعلی شما هستن. 
بنابراین با جذب تعداد بیشتری از افراد مشابه، کسب و کارتون و افزایش بدین.
قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماس. واضح ترین پاسخ «فروش» هس، اما همیشه اینطور نیس. ممکنه بخواین روی معیارهای دیگه تمرکز کنین تا در بلندمدت فروش و زیادتر کنین.
به عنوان مثال، ممکنه بخواین آگاهی از نام تجاری خودتون و افزایش بدین یا دنبال کنندگان تون و در رسانه های اجتماعی زیاد کنین.
این چیزها به طور خودکار باعث افزایش فروش نمیشه. اما اونا فرصت بیشتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه در آینده به شما میدن.
اکنون که اهداف تون و می دونین، زمان این رسیده که بدونین چه نوع تبلیغی و می خواین اجرا کنین. اما بسته به اینکه قصد دارین به چه کسی دسترسی پیدا کنین، مکانی برای هر پلتفرم تبلیغاتی وجود داره.
اینا شامل پست مستقیم، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات رادیویی و حتی تبلیغات روزنامه قدیمی هس. 
کسب و کارهای محلی همچنین می تونن از تبلیغات در فضای باز - بیلبوردها و علائم مشابه - بهره مند بشن.
نوع رسانه شما تعیین می کنه که کجا به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنین. استراتژی تبلیغاتی شما تعیین می کنه که چگونه اونا رو متقاعد کنین که محصول شما رو بخرن.
محبوب ترین روش عاطفی هس، زیرا احساسات یه محرک قوی هس. تبلیغات احساسی می تونه اشکال مختلفی داشته باشه، اما عموماً نیازها یا ترس های ما رو جلب می کنه.
در آخر بهتره یه آزمایش محدود انجام بدین تا ببینین آیا نتیجه‌ای دریافت می‌کنین یا نه. از اونجایی که می تونین به راحتی به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشین، اجرای آزمایشی به خصوص با کمپین های وب آسون هس.
اگه تبلیغ به خوبی اجرا بشه، می تونین به یه کمپین در مقیاس کامل برید.
شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خودش و در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.
ما در آمینا به کمک مدیران متخصص و تحصیل کرده به مدیریت شبکه‌های اجتماعی از جمله مدیریت اینستاگرام و مدیریت لینکدین می‌پردازیم.
اداره کردن شبکه‌های اجتماعی با آمینا به راحتی آب خوردن است.پروژه‌های مدیریتی خودتون و به دستان طلایی تیم آمینا بسپارین تا به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کنین.
خدمات آمینا گروپ
  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های مجازی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی
 تلفن:
منبع: https://amina-group.com/
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.